pondelok 2. februára 2009

Most High Top 12 - Lee'tal

1/ Ako by si popísal svoju hudbu ľuďom? 


Moja hudba je sebareflexia a hlavne na pobavenie audiencie. 

2/ Ako sa začala tvoja hudobná kariéra? 

Moja láska k hudbe začala už od útleho veku medzi domovom a školou a prerástla až k mojej kariére. 

3/ Čo je pre teba najdôležitejšie v živote? 

Moja matka a moja hudba. 

4/ Ako by si definoval slovo "úspech"? 

Pre mňa úspech znamená dosiahnutie životných cieľov. 

5/ Pamätáš sa na svoju prvú skladbu? 

Žiaľ musím povedať, že nepamätám. 

6/ Kedy si prvý krát vystupoval pred živým publikom? 

Bolo to na základnej škole, asi v tretej triede. 

7/ Píšeš si svoje vlastné piesne? 

Písanie skladieb mi celkom ide, vždy si píšem moje texty, niekedy však ten prvotný vstup a koncept preberám, najmä keď robím pre producentov. Predsa aj niektoré najväčšie hviezdy v hudobnom priemysle majú svojich textárov, tak prečo nie? V poslednom čase som nepísal žiadne texty, iba idem do štúdia a riadok za riadkom dávam freestylom dokým nie je celý song hotový. Neviem to presne vysvetliť, riddim sa ku mne ako keby prihovára a verše zo mňa priamo plynú. 

8/ Kto ťa najviac hudobne ovplyvnil? 

Najväčší vplyv na mňa majú ľudia, ktorý robia najväčšiu hudbu, no aby som zopár vymenoval: Môj brat, Bounty Killer, Mavado, Beenie Man, Biggie Smalls, Snoop Dogg, 2 Pac a Vybz Kartel. 

9/ Aký druh vystupovania máš za sebou? 

Vystupoval som na živých podujatiach s ľuďmi ako Beenie Man, Movado, Bounty Killa, Coca Tea, Vybz Kartel, Rick Ross, Bobby Valenteeno a iní. 

10/ Kto sa stará o tvoje obchodné aktivity? 

Momentálne sa starám o moju agendu celkom sám, no som v procese zaradenia do bookingovej agentúry. 

11/ Aký je posledný projekt, na ktorom si pracoval? 

Pracujem na novom mixtape, ktorý čoskoro zazrie svetlo sveta, názov bude "Till I Rise" 

12/ Čo si myslíš o súčasnej hudobnej scéne? 

Myslím, že súčasná hudobná scéna je prijateľná avšak je tam miesto pre zlepšenie. Ja som členom 5 STAR CAMP, skupiny umelcov, selektorov, tanečníkov, ktorá bola založená pod taktovkou Pink Panthera z Black Cat Soundu. Sme naozaj tvrdo pracujúci :) 


Autor: Kubjak

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára